10 jaar Eventsfactory
Eigenlijk leek het een onmogelijke opdracht, zo'n massa aan beeldmateriaal tonen in een e-mailcampagne. Maar het triggerde wel onze nieuwsgierigheid. En wat kan je tegen een jarige zeggen?
Anders dan wat iedereen wil geloven, is e-mail nog altijd de meest efficiënte marketingtool. Al zijn Google en Facebook Ads zeker de moeite waard.
Weet je niet waar te beginnen? Wij helpen je met de juiste software, e-mail- en social media-templates, de strategie en de cijfertjes.
Eigenlijk leek het een onmogelijke opdracht, zo'n massa aan beeldmateriaal tonen in een e-mailcampagne. Maar het triggerde wel onze nieuwsgierigheid. En wat kan je tegen een jarige zeggen?
Meedoen aan een verjaardagsfeestje, daar zegt niemand nee tegen. Het perfect moment om een nieuwe mailingtemplate te lanceren die jaren kan meegaan. To-the point. Maar ook heel fotografisch. Vol nostalgische momenten, en de wil om het de komende jaren nog beter te doen.
We gingen onmiddellijk aan de slag met de uitzonderlijke plek in die setting. Wat is je gevoel wanneer je er bent? Wit buiten en wit binnen. Toch gezellig warm. Ronddollen met je vrienden of gezellig als teambuilding.
Na hun verjaardagsjaar werd het tijd om de nieuwe huisstijl door te trekken. En de registers open te trekken. Pure-liner met een heuse boatshow, Made By Design met een knipogende animated gif.
La Gare wou aan potentiële eventmanagers weten wat ze te bieden hadden. Daarvoor stemden we de nieuwe mailing af op de website, met filmische action photography beelden en ritmische tekst.
Het tweede laureatenfeest dat we mochten opvrolijken had het thema "lucha libre". De beloftevolle ondernemers namen het tegen elkaar op in de ring als echte mexicaanse vechtersbazen. Daarboven waakten vreedzaam (bloemen), maar vastbesloten (de maskers) de drie landsdelen. Op borden, menu's, vestiaire, schermen,...
Muziek, dans, woord… Het conservatorium biedt een uitgebreid gamma voor jong en oud. Het was dan ook een uitdaging om een stijl te vinden die zowel een klassiek concert als experimentele jazz kan dienen.
Duotoon rasters, forse typografie en een rode basiskleur zorgen telkens opnieuw voor sterke beelden die zowel in het straatbeeld als op social media werken.
Gin die geïnfuseerd wordt? Dat kan! Infuseren met een sprekende vormgeving? Kan ook. Een proper werkblad in marmer, kruiden en goud als finishing touch waren onze hoofdingrediënten om een logo, brochure, naamkaartje en website te ontwikkelen. Details zijn belangrijk, de verhoudingen moeten juist zitten anders smaakt het niet. Dat geldt ook voor hun nieuwe huisstijl.
Voor dit project werden we uitgenodigd in een ware ‘urban jungle’ waar het heerlijk tafelen is in feestelijke sfeer en de gasten flaneren in de prachtige, groene binnentuin. Als eventlocatie in hartje Antwerpen weten de founders van De Serre maar al te goed dat innovatief denken en charmeren in een sterk concurrerende markt essentieel is.