Lay-out

Lay-out is de basis van alle visuele communicatie. Het is je gids. Tekst en beeld worden zo vormgegeven en gezet dat je ogenblikkelijk weet wat belangrijk is.

Zowel digitaal als op papier. Op een verpakking of in een magazine. Losjes in een uitnodiging en droog op een wegwijzer. Maar altijd volgens je huisstijl.

logo en huisstijl, lay-out, illustratie, webdesign

Een uniform voor Bootjes in Mechelen

Zien!

Mechelen had al een tijdje bootjes varen in de binnenstad, maar de info erover was summier. Het was tijd om een stevige website neer te zetten met een overzicht van alle bootvaarten, combinaties met andere toeristische partners, eenvoudige boekingsmogelijkheden, en wat nieuws. We zochten eerst naar een vrolijke huisstijl, werkten enkele illustraties uit, even eenvoudig als het logo, maar met een dynamiek die goesting doet krijgen. Dan zochten we een mooie structuur om heel hun verhaal online te krijgen.

logo en huisstijl, lay-out, webdesign

Een lagune van rust...

Zien!

Lagune: een oase van rust. Een plek waar je even kan wegdromen. Dit saunacomplex wil z’n gasten op en top verwennen. Samen met hen zijn we op zoek gegaan naar een sfeer die het beste bij hen past. Appelblauwzeegroen en goud zijn de gekozen kleuren: de zee, de lucht en een tikkeltje bling bling want jij verdient dat. Het logo is een perfecte match van beide. De vormgeving heeft iets oosters, iets exotisch en dat doet dan weer wegdromen.

logo en huisstijl, lay-out, illustratie, webdesign, verpakking en pop-ups

Eenvoud en klasse

Zien!

Carte blanche, heerlijk voor een ontwerper! We mochten ons laten gaan voor het logo van Bistro Gustaaf. Eenvoud en klasse willen ze uitstralen, net zoals de gerechten die ze serveren. Wat bij Tommy en Ellen heel belangrijk is: het verhaal moet kloppen. Stickers, bierviltjes, menukaart, naamkaartjes, website,… alles werd overgoten met een Bistro Gustaaf sausje. De ontwerpen en lay-out zijn zo op elkaar afgestemd dat het verhaal klopt en de geloofwaardigheid voor 100% gesmaakt wordt.

logo en huisstijl, lay-out, illustratie, webdesign

Rebranding van een startup op koers

Zien!

eFoodconsult wou vijf jaar geleden de koude keten verbeteren met een hi-tech koelbox en een beter logistiek model. Maar ze waren stilaan uit het keurslijf van veelbelovende startup gegroeid. Even stilstaan dus bij waar ze vandaag staan, en hoe ze zich het best oriënteren op nieuwe, veeleisende en internationale sectoren. We gingen samen aan de slag: een meer passende naam en slogan, en een sterk logo en huisstijl om de nieuwe doelstellingen duidelijk te maken: "Etheclo - cold chain intelligence".